Zákaznická podpora:+420 735 157 165

Vrácení a reklamace

Jak postupovat, když Vám zakoupené zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě?

Při nákupu přes internetový obchod máte dle § 1829 občanského zákoníku jako spotřebitel právo od smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu odstoupit. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, je povinen předat nebo zaslat zpět zboží ve lhůtě nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. V ideálním případě nám prosím posílejte zboží v původním obalu.

Zboží nesmí být použité nebo poškozené.

Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách.

O průběhu vrácení zboží vás budeme informovat e-mailem. 


Vrácení zboží

Pokud vám zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit, pošlete nám ho zpět. Vracené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. 

Přiložte kopii dokladu o nákupu (fakturu) a formulář pro vrácení zboží. Vyplňte číslo bankovního účtu, na který budete chtít vrátit vaše peníze.

Na tento bankovní účet vám přijdou peníze za vrácené zboží, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Poštovné za vrácení balíku v tomto případě hradí zákazník, nikoliv prodejce, a to i v případě, že zákazník získal od prodejce doručení balíku na svou adresu zdarma. Druhou možností je osobní vrácení v jedné z kamenných prodejen, které je zdarma.

Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách,

nebo v reklamačním řádu.


Adresa pro zasílání zboží:

Glayos company s.r.o

Orlická 245

50346 Třebechovice pod Orebem

(zboží v žádném případě neposílejte na dobírku)

Reklamace

Chcete nám poslat zboží k reklamaci?

Vytiskněte si jednoduchý reklamační formulář, přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím je odešlete na adresu:

Glayos company s.r.o

Orlická 245

50346 Třebechovice pod Orebem

(zboží v žádném případě neposílejte na dobírku)

Pokud reklamujete zboží, které bylo poškozené/rozbité přepravou je zapotřebí fotografií poškozeného balíčku, pro následné řešení s přepravní společností.

Reklamované zboží nám prosím pošlete řádně zabalené proti poškození při přepravě.


Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců. Nároky z odpovědnosti za vady a ze záruky (reklamace) se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamované zboží by mělo obsahovat i volbu vypořádání nároku kupujícího podle zákona.

Reklamaci budeme posuzovat v souladu s jeho užíváním. Reklamované zboží nám prosím pošlete řádně zabalené proti poškození při přepravě. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale snažíme se vše maximálně urychlit.

Podrobnější informace k reklamaci naleznete v obchodních podmínkách, nebo reklamačním řádu.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz