Dodáme Vám ozdoby, ne hromádku střepů!
Milí zákazníci, věděli jste, že ročně řešíme reklamaci méně než 2% všech Vašich objednávek?
Při množství objednávek, jaké z našich dílen expedujeme, je tedy opravdu velmi nízké riziko, že se Vaše ozdoby cestou do Vašeho domova poničí!
V jakém obalu ozdoby zasíláme?
Bezpečnou přepravu našich ozdob zajišťují hned dva faktory: pečlivý systém balení každé ozdoby a vysoce šetrné zacházení dopravce s námi zasílanými balíky.
Naše ozdoby balíme tak, aby byly jako v peřince. Každá ozdoba je zabalena nejprve do jemného papíru, dále do kartonové krabičky o velikosti odpovídající vámi vybraným ozdobám a nakonec do velké přepravní krabice, která je vystlána dalším měkkým obalovým materiálem. Právě tyto čtyři vrstvy dokážou účinně zbrzdit naprostou většinu přepravních otřesů a Vaše objednávka je tak v bezpečí.
Zdá se Vám poštovné moc drahé?
Díky speciální obchodní smlouvě s DPD je zaručena citlivá manipulace se zásilkou, (dokonce nám byla udělena výjimka pro přepravu skla, jež se jinak převážet nesmí). Právě proto je u nás cena poštovného, v němž je zahrnuto i balné, vyšší. Věříme ale, že je pro Vás příjemnější radovat se z krásných ozdob hned napoprvé, než řešit reklamaci.
Co když se přece jen něco rozbije?
Pokud se i přes všechno bezpečné zacházení některý kus rozbil, postupujte následujícím způsobem:
1) Rozbalte celou zásilku a všechny ozdoby dobře prohlédněte.
2) Rozbité i nerozbité ozdoby nevyndávejte z originálních krabic a všechno poškozené zboží pečlivě nafoťte.
3) Zašlete nám e-mail/reklamační formulář na adresu eshop@ozdoba.cz. Sepište v něm, co se rozbilo, nezapomeňte přiložit fotky poničeného zboží.
4) Vyčkejte na zásilku nového zboží.
5) Radujte se z krásných ozdob!